Hjemmeside, holdsport og Facebook

IKAs Kommunikationskanaler

Hjemmeside

Hjemmesiden og specielt hjemmesidens forsiden er vores ansigt udadtil. Her vil vi gerne give et overblik over klubbens aktiviteter og  køre special features med de vigtigste nyheder og begivenheder i klubben. Hjemmesiden er en del af holdsport og derfor er kalendere, træner og spillerprofiler trukket direkte fra de informationer der er lagt ind på holdsport.

Foruden forsiden har hvert hold sin egen holdside hvor det er muligt at lægge holdbillede ind, se en beskrivelse af holdet og holdets kalender. Der kan også lægges tekster, link til pdf filer, videoklip og link til facebook ind på holdsiderne.

Vi har valgt web modulet fra holdsport pga. af den tætte integration med selve holdsport og fordi at siden kan vedligeholdes uden programmering.

Indhold, billeder, forslag og rettelser sendes til webmaster@ik-aarhus.dk

Holdsport

Holdsport er klubbens IT livsnerve. Her er alle spillere, trænere og klubstab registreret. Alle kampe, træninger og andre aktiviteter for alle hold oprettes også her. Det er også gennem holdsport at vi styrer opkrævning og administration af kontingent.

Klubbens offentlige Facebook side er:

www.facebook.com/IKaarhus

(Vi opfordrer også de enkelte hold til at oprette og bruge Facebook. Da det ikke er alle  der er på Facebook, opfordre vi til at vigtige beskeder ikke kun deles på Facebook, men at de også sendes ud over holdsport eller direkte e-mail.)

Klubbens offentlige Instagram side er:

www.instagram.com/ishockeyklubbenaarhus/